Mr Weekend, I love you

Vissa helger är så otroligt bra. Man är ledig, träffar underbara människor och bara njuter. Denna helg har hittills varit en av de bästa på länge, trots en del tråkiga nyheter. I torsdags blev det en kväll i Tierp med Häggan, Elin, Sara och Julia. Vi spanade in Häggans nya lägenhet och käkade på Brorsans. En riktigt mysig och rolig kväll! Första fikat i lägenheten avklarade vi med. ;) Bra kväll med mina fina vänner! Igår tvättade jag hela förmiddagen och rensade ur nästan hela garderoben. Jag förstår inte att man kan ha så mycket kläder och ändå känna att man inte har något att sätta på sig! Tre svarta sopsäckar fulla med kläder som jag inte vill ha har jag lyckats rensa bort. Herregud.. Och då har jag inte börjat med skorna eller något annat.. Sjukt! På kvällen var det fredagsmys hos Amanda med Emma och Sabina. Myspys! Precis som på gamla goda tiden. :) När jag kom till Johannes så stod han med dammsugaren i högsta hugg, jag var tvungen att blinka några gånger och gnugga mig i ögonen. ;) Nejdå, det var så rent och fint! Ljusen var tända och vi tog en varsin öl framför teven. Underbar fredag! Dagens planer är inte helt spikade än. Jag och älskling ska hitta på något i alla fall. Men först ska jag och Raffe ut på lite äventyr. Jag älskar att vara långledig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0