Mondaaaay

Jag överlevde gårdagen, men det var med nöd och näppe. Var helt död redan när jag kom till jobbet och allt gick fel till en början. Men när man var inne på sista rycket så kände man att dagen hade gått fort ändå. När jag kom hem till min fina så hade han gjort varma mackor, ibland har man det bra. :)

Jobbar endast onsdag och torsdag denna vecka (LYCKA!!!) så imorgon ska jag på IKEA-dejt med Amanda! Är supertaggad! Jag ska shoppa tills jag droppar! ;)

Nu ska jag tog ta en sväng till Läby, hämta lite grejer och kanske handla lite. Mer spännande än så blir det inte denna måndag. ;)


Hoppas att få se detta tryne i helgen, var alldeles för längesen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0