Förlust 0-1..

Mitt älskade Brynäs tog inga poäng hemma mot Luleå och det var de inte värda heller. Bertilsson tryckte till en Luleåspelare så illa att ambulansen fick komma. Tråkigt..

Har kikat på utbildningar och nationer nu på kvällen. Vet inte alls vilken nation jag ska välja! Finns så många och alla säger olika.. Får klura på det ett tag till. Saknar att plugga faktiskt och längtar tills jag börjar!

Tänkte slå ihop ögonen nu och sova tills jag vaknar av mig själv. Det har varit en hektisk dag på "nya" bloggen. ;) Nu är det slut på ledigheten, imorgon ska man tillbaka till jobbet. Det ska bli skönt faktiskt, helgerna på jobbet är bäst.

Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0