Happy Halloween

Ojoj, jag har knappt varit hemma i helgen. Åkte i fredags eftermiddag och kom hem nu ikväll. Det har hunnits med en hel del. I fredags förkrökade jag, Elin och Sara hos Elin innan vi åkte vidare till Alunda på Halloweenfest. Grymt kul att alla var utklädda! Jag lekte cowboy hela kvällen (även om de flesta hade större och finare pistoler än jag...) och hade kul! Ihgår var det seeegt... Min fina pysslade om mig, hämtade vatten och köpte kebab till slitna mig. Bästa. :) Grejade lite i garaget, försökte lära mig lite om meckningen. Att det kan sitta så mycket grejer på en hoj! Vi fikade och åt hos svärföräldrarna och sedan åkte vi hem och hade en lugn myskväll. Grönsaker och dipp, mums! Hämtade Johannes kompis och hans tjej senare på kvällen med. Idag följde jag med Johannes till Hargshamn där han skulle träna lite. Pratade med lite folk och tittade när alla åkte, mycket trevligt! Även om det blev lite kallt.. Nu är jag hemma i Läby och ska varva ner. Jobbar kväll imorgon, SÅ skönt! Ska försöka slänga upp lite bilder sen, är ju sååå bra på det... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0