Helluw

Sorry, men när det inte går att blogga via mobilen (fortfarande, fan blogg.se!!!) så blir det lite glest mellan inläggen. Jobbar och står i, laddar upp inför min lediga helg. Finaste Ylva kommer hem en sväng så på lördag blir det att åka Ålandsbåt med ett gäng härliga människor. Mycket dricka och mat ska det bli, mums!

Kallt som fan, usch! Vill tillbaka till Irland och slippa alla minusgrader som börja komma nu. Det har liksom redan börjat snöa i norr, vill inte!! Ska köpa vinterskor nu, börjar bli dags. Har faktiskt sett två par nu som ska bli mina. Hittade en vinterjacka som jag hade glömt i garderoben, så nu slipper man köpa en ny sådan! Det är tur att man har bra koll på grejerna, jag tycker verkligen det. :)

Kan heller inte föra över bilder från mobilen till datan än, IRRITERANDE, så har tyvärr inga nya bilder att bjussa på. Men det kommer, måste bara ha lite tid att uppdatera datorn och mig själv lite.

Men jag lever iaf, bra va?

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0