I'm baaaack!!

NU har jag bestämt mig! Håller fast vid denna blogg, nu och föralltid! Inga fler byten osv, so now you know! Och Caroline, nu jävlar ska det skrivas. ;)

Helgen som var bjöd bland annat på en utgång med Malin och Sara. Gävle blev det och Jennelie hakade på. Även om jag inte tycker att Gävle är så kul att gå ut i så fick man dricka goda drinkar och shot och dansa till bra musik. Även om jag föredrar Uppsala så måste jag säga att drinkarna är bra mycket bättre på Heartan! Där snålas det inte med spriten om man säger så. Helt rätt!



Filmkväll hos Elin med Malin, fika på stan med Amanda och Emma, mys med älskling och lite prat med Sara igår har man också hunnit med den senaste tiden. Men mestadels är jag på jobbet med min underbara kollegor. Tackade av Olga som hade sin sista dag i fredags.. Mycket tråkigt, det kommer att bli tomt.

Annars rullar livet på, snart dags att söka in till universitetet. Personalvetare kanske? Vill jobba med personalfrågor iaf!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0