Update: Hojåk och jobb

Jobba, jobba, jobba... Snart är denna jobbhelg över och nästa helg väntar tre dagars ledighet. Can't wait! Syster (Linda) har dock varit här i helgen, så den har inte varit så tokig ändå. Lite tacomys i fredags och lunchdejt igår. Quality time! I fredags åkte jag endurohoj för första gången! Jag och Johannes körde lite med hans gamla, riktigt kul! Gick sådär i början med motorstopp och bromssvårigheter men sen så gjorde sig yamaha DT-tiden sig påmind och jag lyckades till och med växla upp. ;) Skoj som sagt, kommer att göras om! Idag efter jobbet så blev det lite tjejmys i Jennifers lägenhet med Amanda och Emma. Självklart inhandlades och förtärdes något ätbart, är liksom oundvikligt när vi umgås. Inte mig emot! Det var mindre trevligt att sätta sig och köra ut till Alunda efter, var så trött att jag höll på att nicka till. Riktigt obehagligt.. Har haft en jättemysig kväll hos Johannes föräldrar med god mat och efterrätt. Nu ska vi sova och ladda inför sista jobbpasset innan en dags ledighet. Det ska bli så skönt och välbehövligt är det verkligen! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0