Jotex.se

För att försöka fokusera på något roligare så kan jag visa tygerna som jag beställde hem igår. Mamma var här och fikade lite och gav mig lite tips. :) Jag och Johannes har börjat med en liten renovering av sovrummet nu, längtar tills allt är klart! Älskling håller på och sätta upp plankor på ena väggen som ska målas vita och blir som en fondvägg. Sen ska vi måla resten av väggarna i någon slags ljusgrå, har inte tittat ut någon färg än. Gardinerna kommer att se ut såhär:



Denna hissgardin kommer vi ha i ena fönstret och i det andra kommer vi ha samma tyg men längder istället. På sängen kommer detta överkast att ligga, som man kan vänta på och varva mellan grått och svart:



Kanske inte det snyggaste men absolut inte fult och helt klart prisvärt! Jag köpte någon extra meter av gardintyget så jag kan sy ett par kuddar att ha på sängen med.

Sen klickade jag hem lite tyg till gardinerna i hallen och i trappen:



Det kommer nog att passa riktigt bra! Kul med lite mönster! :)

Jag har verkligen inlett denna löningsperiod med att shoppa och shoppa, dock en massa nödvändiga saker som man kommer att ha användning av länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0