PA 12-15

Kvällen igår var mycket trevligt. Följde med Elin och Erik till Henko för lite födelsedagsfirande och förfest. Hittade äntligen en låt som jag har letat efter jättelänge. Blev så glad när Ekkah drog på den, det är så irriterande när man vet melodin men inte själva texten. Då är det nästintill omöjligt att hitta den.. Efter ett tag gick vi vidare till Folkan en sväng. Det var ju knut i Österby igår så nästan alla var utklädda. Jag dansade lite med en elefant, det är ingen man gör varje dag. Men det var inte så kul där så jag, Elin och Erik drog till grillen och åt och gick hem till deras hus. Lyssnade lite på musik, drack en öl och så kom Johannes och var med ett tag innan vi åkte hem.

Man känner sig inte sådär jättepigg och fräsch idag så det har inte blivit mycket gjort för min del. Alldeles strax ska jag och Johannes åkte till Läby och bli bjudna på middag av mamsen och papsen. Det ska bli jättemysigt, man är där alldeles för sällan nu för tiden känns det som.

Och just det, imorgon börjar jag skolan! Jag vet att jag borde vara nervös men jag är mest taggad och så himla glad! Jag är redo nu, nu är det dags för nästa kapitel i mitt liv. Bring it on!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0