Shopaholic

Jag skämtade med älskling och sa att jag hade tio kassar med mig hem. Det visade sig vara nio.. Men då var fem av dem fulla med mat! Det har varit en mysig och intensiv dag i stan. Först mötte jag upp mamma och Malin på IKEA. Mamma bjöd på mat och jag och Malin åt köttbullar tills vi nästan som ut som två själva. Men gott var det! Sen skjutsade vi Malin till bussen. Nu är hon tillbaka i Göteborg.. Inte kul! Efter det så hade jag och mamsen fullt upp. Lämnade in hennes symaskin, handlade mat på den roliga affären på Sivia Torg och Citygross, shoppade lite på Chilli, fikade lite och handlade lite på second hand. Så förutom mat så fick jag två dukar, grytlappar, tre lyktor och sex vinglas med mig hem. Och sen en massa grejer på Citygross. Som mamma sa, man har varit en riktig shopaholic idag!

Dagens shopping:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0