I'm ready

När Johannes åkte till jobbet strax efter 5 imorse så försökte jag somna om ett tag innan jag bestämde mig för att gå upp. Perfekt tänkte jag, nu sover jag äntligen inte bort en dag och kan få en massa gjort. Jo tjena.. Åt lite frukost och hade mysigt, kände att jag var lite trött. En halvtimmes powernap kan man ju få ta.. Över två timmar senare vaknade jag. Men nu är det bara att sätta igång! Kanske ska ta en långpromenad med lite musik i öronen, hade varit roligare med sällskap..

Jag tog en tripp till Gränby igår, skulle handla lite mat och saker till skolstarten. Hade turen att få ta en fika med Emma och Amanda med, mys! Nu börjar jag känna mig redo för att börja plugga! Längtar! Jag fick ett samtal från en tjej som började programmet i höstas. De ringde "välkomstsamtal" till alla nya elever, hur roligt är inte det! Jättetrevlig var hon, hon kanske tyckte jag var knäpp som babblade på en massa. Vi pratade lite om insparken, det ska bli jättekul. Får se hur mycket man kan/vill/orkar vara med på. Jag vill inte halka efter i studierna det första jag gör. Men det ska nog gå att kombinera på något vis. Vill man så går det! Det är ju Harry Potter-tema och allt, behöver jag säga att jag blev glad när jag såg det?

NU och inte en sekund senare ska jag städa ur resten av mina flyttkartonger. Urk.. Att man kan ha så mycket grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0