Love you

Usch, vilket jävla väder det är. Tur att man inte behöver ge sig ut mer än nödvändigt. BådeNär vi kom hem  igår och idag har det varit lugnt. Var med Johannes och hämtade motorn till hans hoj igår på kvällen. När vi kom hem så bar vi ner en halv pall pelletssäckar. Ett riktigt träningspass då varje säck väger 16 kg.. Men nu har vi så vi klarar oss ett tag!

Ikväll har jag och min fina haft fredagsmys här hemma. Johannes var helt slut efter jobbet och sov, så jag lagade baconinlindad kycklingfilé, hasselbackspotatis och chilibea till det och sallad såklart (och en kall öl för mig). Så jävla gott! Sen åkte vi till hans föräldrar och fikade lite innan vi köpte lite gott på ICA och hyrde film. Myspys!

Imorgon bär det av till grannbyn för lite festligheter med min favoritkanin. ;) Först blir det en utflykt till staden där allt är möjligt för att handla lite godricka. Sista utekvällen som icke-student and I love it!

Lite bilder från idag, Johannes var väldigt populär när han kom hem från jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0