Nyår 11/12

Gud vad SKÖNT att julen och nyår är över! Nog för att jag älskar julen och att detta nyår blev det bästa på länge så är det så skönt att slippa all stress.

Nyårsafton började med en trerätters hos Erik med Sofia och hennes syster Anna. Jag och Johannes hade fixat förrätt och efterrätt. Till varmrätt som de övriga fixade fick vi helstekt oxfilé med hemlagad potatisgratäng, beasås, rödvinsås och baconlindade sparrisar. SÅ gott! Drack ett otroligt gott rött vin till som Erik hade köpt, Rioja: Navajas Crianza tror jag det hette. Mätta och belåtna fick vi skjuts till Lunda och nyårsfesten. Temat var 1969 så jag och Johannes var utklädda till hippies. Jag tror det var runt 60 personer där och alla utom 1-2 var utklädda, jättekul! Det blev lite lekar och sedan dans hela natten. Det bjöds på bål och champange vid tolvslaget. Det var längesen jag såg så mycket och fina fyverkerier! Helt perfekt! Sedan dansade vi till klockan blev mycket och det bara var vi och de som hade festen kvar. Ett underbart roligt och bra nyår!

Lite bilder från kvällen:



Grabbarna tog hand om disken medan vi tjejer fixade oss och drack lite gott. Underbart! ;)



Min snygga sambo!


"Make love, not war"


Linnea och Tobias (Johannes bror & hans flickvän)


Jag och Sara, här ser man en skymt av mina otroligt snygga leggins.


In i dimman


Puss! Och där är några av mina gnuggisar, har fortfarande lite färg kvar..


David och jag i slutet av kvällen..

Sjukt bra kväll, riktigt kul att få träffa alla Johannes vänner med. Hur trevliga som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0