Yes, I'm alive!

Jag får be om ursäkt för dålig uppdatering, men jag lever i en "universitetsbubbla" just nu. Dagarna flyger förbi och är fulla med föreläsningar, plugg, inspark och möten med helt underbara människor. Min klass är grym och jag trivs så himla bra! Igår hade jag min roligaste nyktra utgång någonsin, känns nästan onödigt att dricka när man har så kul ändå!

Nu ska jag snart vidare in till stan för att träffa min grupp och plugga till vårt första seminarium på fredag. Pirrigt men det är så kul att plugga (än så länge i alla fall).

Jag ville bara kika in här och säga att jag lever och har det hur bra som helst. Mer detaljer får jag återkomma med när jag har mer tid. Nu: frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0