Spread the love

För ett par månader sen så satt jag tillsammans med fyra fina vänner på Bryggan. Vi drack vin i solen och väntade på maten när en av dem kom på idén att vi skulle gå runt och säga vad man tyckte om hos varje person kring bordet (vi fem). Detta var inte bara något som värmde ens hjärta utan även öppnade upp ens ögon om hur sällan man säger varför man tycker om en person, vilka egenskaper. Detta har inspirerat mig till att i min blogg tillägna ett eget inlägg till varje person som står mig nära. Man vet aldrig när det kan vara för sent, så därför tänkte jag passa på att sprida lite kärlek och förhoppningsvis lite självförtroende och självinsikt till de personer som betyder så oerhört mycket för mig.
To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0