Underbara Skänninge, underbara helg

Nu är man hemma i Kilby igen efter en fantastisk helg i sommarstugan. Jag och Johannes åkte dit i fredags och kom hem igår. När vi kom fram så hade mamma och pappa grillat och det bjöds på vin och öl, så gott! Moster Marie-Louise var också där, riktigt trevligt.
På vägen ner till torpet:
På lördagen gick vi upp rätt tidigt och åt supergod frukost á la torpet. Sen åkte jag och Johannes iväg på en cykeltur som blev lite längre än planerat. Jag trodde att jag skulle komma ihåg vägen men det gjorde jag uppenbarligen inte.. Det är så fint där ute!
På eftermiddagen åkte jag och Johannes med mamma och pappa till Motala Slussar. Det skulle vara cruising där men vi kom iväg lite sent och mötte de flesta bilarna på vägen dit. Men det var lite folk och bilar kvar och härlig musik. Vi satt och lyssnade på musiken i någon timme innan vi åkte vidare till Vadstena. Där var jag och älskling hela kvällen, åt ute och sedan drack vi massa god på en uteservering med livemusik. Hur mysigt som helst! :)
Fler bilder kommer upp på facebook! Nu ska jag börja fixa mig, syster Linda fyller år idag och kommer hem. Så ikväll blir det räkmackor och grejer med familj och lite släkt. Mys!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0