Wednesday

Snart är det dags att åka in och jobba igen, men när man var ledig igår och är ledig imorgon så känner det bara skönt att göra lite nytta.
-
Igår städades det för fullt på förmiddagen, svettigt kan jag lova. Men att krypa ner i en nybäddad säng och vakna upp till ett rent hus gör det värt det, flera gånger om. På kvällen åkte jag och Elin till Malin. Åt tacos och kollade på film, riktigt mysigt. Åt chips och godis så jag kunde rulla hem nästan, mums.
-
Men nu är det dags att skärpa sig. Tjejmilen den 1:a september, anmäld och klar. Fattar inte vad jag har gett mig in på, har inte sprungit på över ett år. Men det är bara att snöra på löpardojorna och ligga i hårdträning nu, en månad innan. Kommer jag inte sist så är ju bara det något värt att fira.
-
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0