Världens bästa pojkar

Jag fick ett jättelångt mail från Valerie för ett par dagar sedan. Det var roligt att få en "liten" update om allt som har hänt det senaste halvåret. Hon skickade även med bilder på familjen och pojkarna, de har blivit så stora! Det värker i hjärtat när jag ser hur de växer och hur fina de är. Ibland önskar jag att de bara bodde en bit bort så jag kunde hälsa på dem, men jag ska försöka se till att komma iväg nu i höst. Tänk vilken tur jag hade som hamnade hos Murnane's, världens bästa värdfamilj. En liten bit av mitt hjärta stannade kvar där, det känns. Det riktigt hugger till ibland av längtan till familjen och Cork. Även fast jag minns hur mycket jag längtade till att komma hem till Sverige så saknar jag allt och alla på Irland. Fina, underbara Irland.
-

Titta så fina!! Åh, det värker i hjärtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0