SOMMARLOV!

Åh, det är så härligt med studentlivet. LOV! Fyra år sedan sist, om man inte räknar med sommaren efter studenten då. En sådan lättnad, det ska bli SÅ skönt att jobba. Vara ledig när man är ledig från jobbet, inte ha en massa hängandes över sig som man borde göra. Jag kan inte sluta le, det känns så härligt!

Vi hade en otroligt slappt och flummigt (och tråkigt) seminarium imorse. Efter det var det LOV och det firade med lunch och fika på Storken med Emma, Maja, Nina och Carro. Fina tjejerna! Nu så är Maja på väg till Växjö, Emma drar till Oslo och Nina till USA och sedan hem till Åland.. Tur att Carro bor i Uppsala iaf! Känns så konstigt, man har kommit så nära varandra så fort och så ska man helt plötsligt inte se varandra på flera månader.. Men jag är så glad över att ha hittat dem.

Nu när jag inte behöver sitta och plugga jämt kan jag hinna upp ett inlägg här då och då. Ja, jag vet att jag säger det ofta.. Men några inlägg ibland är ju bättre än inga alls. ;) Har lite grejer på lager att leverera, så häng med!


Fina tjejerna förra veckan på premiären på Bryggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0