En liten update

Är på väg mot mitt första IG någonsin, så är inte så pepp på någonting just nu. Jag har kommit in i den fasen att jag nästan skiter i att plugga för det finns inte en chans att jag hinner få in tillräckligt mycket tills på torsdag. Men, jag kan lite saker så har jag en otrolig tur så kommer ju de frågorna på tentan och jag kan glida igenom på det. Oddsen är obefintliga, men hoppet är det sista som lämnar människan så jag tänker minsann hoppas!
Och som om det inte var nog med frustration och tentaångest så vräker snön ner. Vad i...?! Fast lite kul är det då det var fler som bytte till sommardäck igår. Haha, lite skadeglädje piggar upp en i tider som dessa.
Just det, min mobil är död och jag hittar inte laddaren. Det känns inte som att jag har flyt nu, får hoppas att det vänder snart.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: annie

Hang in there babe! You can do it!

2012-03-21 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0